وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

به رخ کشیدن دختران هوادار تراختور



تشویق نرگس محمدی؛ به رخ کشیدن دختران هوادار تراختور

شاید چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که دختری که به سختی می تواند تورکی صحبت کند جلوی میلیون ها بیننده تلویزیونی خود را تورک و عاشق تراختور بنامد. لحظه ایی به یاد ماندنی که به این زودی ها از خاطر طرفداران تراختور و آذربایجانیان پاک نخواهد شد؛ موقعی که نرگس محمدی گفت که آذربایجانیم و طرفدار تراختور.
اکنون بهترین فرصت برای تراختوری هاست که دختران طرفدار تراختور را به رخ دیگران بکشند. تشویق نرگس محمدی در اولین بازی با حضور تماشاگران در تبریز می تواند فرهنگ غنی آذربایجانی را در برابر فرهنگ دیگر مناطق که همواره آلوده به انواع و اقسام ناهنجاری هاست نشان دهد.
تشویق دختر طرفدار تراختور می تواند بقیه دختران را راغب به طرفداری از تراختور کند. دخترانی که شاید حق ورود به استادیوم را ندارند اما می توانند در جای جای آذربایجان جانبدار فرهنگ غنی خود باشند و طرفداری تیمی از دیار آذربایجان. شاید روزی رسد که دختران هم حق ورود به استادیوم را پیدا کنند و آن روز نباید جای دختران هوادار تراختور آذربایجان در استادیوم ها خالی باشد

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,     

پرطرفدارترین تیم آسیا/از نیوکمپ اسپانیا تا انگلستان(تصویری)



پرطرفدارترین تیم آسیا/از نیوکمپ اسپانیا تا انگلستان(تصویری)

 

www.1818.mihanblog.com

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,     

حدود یک چهارم طرفداران تراکتورسازی، دختران آذربایجان هستند + عکس



خبرگزاری آذربایجان تارنمایی باشگاه تراکتور سازی تبریز : تا امروز 24 درصد از ثبت نام کنندگان کارت های هواداری این باشگاه را که قرار است به زودی در اختیار هواداران قرار گیرد، بانوان تشکیل داده اند.
شاید این اتفاق آغازی باشد برای قرار گرفتن بانوان در کنار مردان آذری و حمایت های ویژه از تیم تبریزی. بانوان تبریزی که سعی کرده اند در دنیای مجازی و اینترنت هم قدم در راهی جدید بگذارند...

و خود را به عنوان هواداران تراکتورسازی معرفی کنند، آنقدر زیاد و البته فعال هستند که حتی این امکان وجود دارد که کانون هواداری مستقلی برای بانوان حامی تراکتور تشکیل شود.


tractordokhtaranدر روزهای حساس لیگ برتر فصل قبل، دختران به شدت برنامه و خبرهای تراکتورسازی را دنبال می کردند و بسیاری از آنها با وجود آنکه اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند اما به هر طریقی شده بود، گزارش بازی را دنبال می کردند. بخش زیادی از آنها هم بالاخره در روز استقبال از امیر قلعه نویی، خودشان را به فرودگاه تبریز رساندند و تعداد زیاد آنها حتی تعجب سرمربی جدید تراکتورسازی را هم به همراه داشت. آنها حالا و در آغاز ثبت نام کارت های کانون هواداری هم حضور پررنگشان را نشان داده اند و با ثبت آماری خیره کننده ثابت کرده اند همان هوادارنی هستند که با مشکلات زیادی اخبار تیم محبوب خود را دنبال می کنند. مطمئنا در روزهای آینده به تعداد این جمعیت افزوده خواهد شد و زنان بیشتری در این جمع حضور پیدا خواهند کرد.

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,     

صفحه قبل 1 صفحه بعد